12 sati

Jos i ja sam na aerodromu… Jutros posao muz na posao, i mene slucajno probudio (mada nisam sigurna jesam li spavala ili sam prosto cijelu noc samo zmirila) te znajuci da se nemam sta prenemagati u krevetu kad nema shanse da zaspem, ustala i odvezem djete u skolu… onda odem u jednu prodavnicu da uzmem par sitnica a i da nisam kuci u namjeri da mi vrijeme brze prodje… Onda nazovem tatu da vidim kako se on osjeca kako je mama otisla… Pitam kako se planira snalaziti, hoce li kod sestre ili ce kod snahe veceravati, no odgovor sam dobila upravo kakav sam i trazila, kaze: Cuj sine, ja bolje kuham i od tebe, i sestre ti, snahe nam a i od tvoje mame, na kraju krajeva ko mislis da je naucio tvoju mamu da kuha 😀 Pouzdano znam da moja mama nije umjela kuhati kad se tek udala, te je u glavnom naucila od svekrve a i od tate jer tati je kuhinja uvijek bila vrlo vazna a kako gurmanu tako i ugostitelju… A znate sta je moj muz sinoc izjavio… ;)" ih sto cu se najesti punicinog bureka" 😀 Pitala sam ga sta to fali mom, kaze, pa ti mi nisi punica :p a pravo da vam kazem i ja sam pozelila maminog bureka ;D p.s. znate koliko se dugo moj muz nije vidjeo sa mojom mamom… od Oktobra 1996te… al se ocito vrlo dobro sjeca kakav je njen burek 😉

iskrenovasa
I don't have short temper, I just have quick reaction to stupidity...

12 komentara

  1. joj, prezirem burek. ne volim ga ni na slici vidjeti 😀 ali ne sumnjam da je pita tvoje mame odlicna 🙂

    nego, htjela sam ovo reci.. i moj babo bolje kuha od mame..sto posto.. al on vise uneredi po kuhinji, svaki sherpu uzme.. sto tanjira, kasika.. onda vise volim mamino jest, nego prat poslije sude ili ih u masinu stavljat 😀 hahah

  2. Hazbinator: pa taman mi je toliko svekrva daleko, no mama srecom stize za 7 sati 😀
    Eight: u pola dvanaest nocas 😉
    Zivilessh: naravno stvar je ukusa, no sto se mene tice meni je bitno KO je napravio pa tek onda sta :p No to sto moj tata kaze da bolje kuha, MOZDA i jeste, al vala pitu nikada nije ni pokusao zamjesiti, prema tome MOZDA sve ali pitu JOK 😀 i sto rece, napravi haos, no isto ga tako i pospremi…

    Primjera radi, moj muz s kuhanjem nije bas u naj boljem odnosu… Nedavno pravio krmenadle sebi i sinu i pitam ga kakve su bile i kaze da su bile KRCKAVE:s hajde dobro, a kad sam pitala sa cime su ih jeli, odgovorio je s hljebom i cudno me pogledao… naravno przeni krompir, salata, ili bareno povrce mu nisu ni pali na pamet… Nije sto nece, vec trudi se ali talenat otprilike 0, isto tako i ideja…

Komentariši